fredag 20 april 2012

Blodsprängda ögon och vänner i sängen

Med hagel strömmandes från himlen likt den kallaste vinterdag är längtan till morgondagen stor. Lekevi, natursköna Lekevi, är en plats där drömmar blir verklighet. Det är en plats för hjältar. Imorgon hoppas jag och hela laget med mig att hjältar kliver fram.

Vädret till trots så är vi alla otroligt taggade för hemmapremiären imorgon. En som kanske är lite extra taggad är årets kapten Carl-Filip Larsson. Jag besökte honom för att se hur han laddade upp inför hans första match på Lekevi som fanbärare för klubbens a-lag.
Föga förvånande hittade jag hans bästa vän i hans säng.



Det är inte bara Carl-Filip som är taggad inför premiären. Vår egna Mourinho visar här med lätt berusade ögon hur otroligt mycket han ser fram emot matchen på lördag.





Jag bönar och ber till alla med ben att gå på. Besök Lekevi kl 15.00 imorgon. Vad har du att förlora? Låt oss en gång för alla krossa alla tidigare publikrekord och visa BOISEN vilket lag som är störst och vackrast i stan.

På återhörande
/Tivemo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar